Tweede week alweer voorbij - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Meggy en Carola - WaarBenJij.nu Tweede week alweer voorbij - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Meggy en Carola - WaarBenJij.nu

Tweede week alweer voorbij

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Meggy en Carola

22 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo,

Wat gaat de tijd snel hier! Onze tweede werkweek bij Door of hope zit er alweer op.
Vanmorgen hebben we als activiteit gespeeld met scheerschuim. De kinderen genoten hier heel erg van en zaten helemaal onder. De tuinman en een van de grotere kinderen zaten te kijken; wat zijn die nou weer aan het doen met scheerschuim?

Vanmiddag was onze vrije middag. We wilden een fietstocht gaan maken, maar dat kon niet meer, dus die hebben we geboekt voor morgen. We duimen heel erg dat het droog blijft morgen, want de ene app voorspelt regen en de ander bewolkt met een beetje zon.
Uiteindelijk zijn we naar baywest gegaan; een gigantisch winkelcentrum in Port Elizabeth.

Verder op de planning dit weekend staat een tour door de Walmer township en een elephant experience.

Fijn weekend allemaal en groetjes van ons

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Meggy en Carola

Hoi allemaal, Wij (Meggy en Carola) gaan van 8 juli t/m 4 augustus vrijwilligerswerk doen in Zuid-Afrika bij het weeshuis Coega Door of Hope. Het weeshuis biedt onderdak voor kinderen in de leeftijd van 2 tot 22 jaar. De meeste kinderen die zijn achtergelaten zijn geïnfecteerd met HIV/AIDS of zijn verwaarloosd. Het weeshuis biedt de kinderen een veilig onderkomen en daarnaast krijgen ze de liefde en zorg die ze nodig hebben. Wij gaan Mama Gladys (die het weeshuis alleen runt) helpen tijdens onze tijd in Afrika. Via dit reisdagboek blijven jullie op de hoogte van wat wij organiseren en meemaken in Zuid-Afrika! Liefs, Meggy & Carola

Actief sinds 20 Juni 2016