Laatste reisverslag - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Meggy en Carola - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Meggy en Carola - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Meggy en Carola

03 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen zijn wij gaan backpacken door Zuid-Afrika. Hier een samenvatting van wat we gedaan hebben.

Zaterdag zijn we naar Plettenberg gegaan en hebben we Monkeyland en een park met leeuwen bezocht.

Zondagmorgen hebben we in Plettenberg een hike gedaan bij het Robberg Nature Reserve.
Daarna zijn we doorgegaan naar Wilderness. We hadden een super leukel hostel met uitzicht op het natuurpark. We hebben daar een hike gedaan naar een waterval.
Na Wilderness zijn we doorgegaan naar Stormsriver. Daar hadden we weer een super leuk hostel, midden in de natuur. 'S avonds kon je gezellig een drankje doen bij het kampvuur. In tsitsikamma hebben we een zipline experience gedaan over watervallen, heel erg gaaf! Daarna hebben we gewandeld naar de hangbruggen in tsitsikamma. Onderweg kwamen we nog een baviaan tegen, liep zomaar langs de weg!

Vandaag hebben we in Jeffreys Bay een quad tour gedaan.

En dan komt er toch echt een einde aan alle avonturen.
We hadden nog veel langer willen blijven, maar helaas vliegen wij morgen weer terug naar Nederland.

Dit is dan ook ons laatste reisverslag. Hopelijk hebben jullie genoten van onze verhalen.
Wij vonden het heel leuk om iedereen zo op de hoogte te houden en om al jullie reacties te lezen. Bedankt!

Liefs en tot snel in Nederland.

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Meggy en Carola

Hoi allemaal, Wij (Meggy en Carola) gaan van 8 juli t/m 4 augustus vrijwilligerswerk doen in Zuid-Afrika bij het weeshuis Coega Door of Hope. Het weeshuis biedt onderdak voor kinderen in de leeftijd van 2 tot 22 jaar. De meeste kinderen die zijn achtergelaten zijn geïnfecteerd met HIV/AIDS of zijn verwaarloosd. Het weeshuis biedt de kinderen een veilig onderkomen en daarnaast krijgen ze de liefde en zorg die ze nodig hebben. Wij gaan Mama Gladys (die het weeshuis alleen runt) helpen tijdens onze tijd in Afrika. Via dit reisdagboek blijven jullie op de hoogte van wat wij organiseren en meemaken in Zuid-Afrika! Liefs, Meggy & Carola

Actief sinds 20 Juni 2016